Online-ul sau tiparul?

The-Guardian-vrea-sa-treaca-exclusiv-pe-onlineProblema aceasta a inceput de cativa ani si inca mai ridica semne de intrebare. Datele arata ca din ce in ce mai multi prefera online-ul ca sursa de informare. Un alt factor care influenteaza aceasta balanta este si publicitatea, care in ultimul timp s-a mutat agresiv in mediul online. Primul pas in mediul online depinde in primul rand de deschiderea fata de subiect pentru ca altfel pleci la o lupta pierduta din start. Va redau mai jos un articol interesant care ne arata ca Romania e cu multi ani in urma altor state din punct de vedere managerial:

Compania britanica Guardian News & Media (GNM), proprietara publicatiilor The Guardian si The Observer, intentioneaza sa renunte la variantele tiparite si sa treaca exclusiv pe online.

Managerii companiei discuta posibilitatea, dupa ce datele financiare inregistrate arata pierderi uriase, relateaza The Telegraph.

Redactorul-sef Alan Rusbridger nu doreste ca publicatiile sa treaca exclusiv in online, dar acest lucru s-ar putea intampla in curand.

Scott Trust, proprietarul GNM, sustine ca nu isi permite sa mai investeasca in variantele tiparite ale ziarelor, tinand cont ca datoriile grupului se ridica la aproape 44 de milioane de lire in fiecare an.

Guardian Media Group, compania-mama a GNM, a avut un an si mai slab din punct de vedere financiar, inregistrand pierderi de 129 de milioane de lire sterline.

Veniturile din publicitatea online au crescut, anul trecut, cu 16 la suta, dar nu sunt suficiente pentru a acoperi pierderile.

Concluzionam alta data, cu alta ocazie. :)

 

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Free Page Rank Tool